Kategorie

Platba kartou etescoma Platba kartou etescoma

Jak postupovat při reklamaci


Rozcestník :: Obchodní podmínky :: Jak postupovat při reklamaci :: Reklamační řád


 

Aby byla reklamace vyřízena v nejkratší možné lhůtě, je dobré postupovat dle námi připraveného postupu, který zabrání případným problémům během reklamačního řízení. Děkujeme.

Postup reklamace:

  1. V případě reklamace, nás o této skutečnosti raději nejprve kontaktujte telefonicky na čísle 585 410 307 nebo emailem. Dochází k založení reklamace.
  2. Uložte si reklamační formulář PDF, který najdete níže na stránce.
  3. Pečlivě vyplňte všechny pole reklamačního formuláře. V případě špatného vyplnění, nemusí být reklamace ihned zahájena.
  4. Ve formuláři vyplňte co nejjednodušeji popis a část produktu, kde se závada vyskytla.
  5. Reklamační protokol vytiskněte a společně s kopií faktury přiložte k reklamované věci nebo jej zašlete v kopii na e-mailovou adresu: reklamace@lipis.cz
  6. Reklamované zboží odešlete na adresu firmy Lipis, Lípy 100, Slatinice 783 42 a balíček označte slovem REKLAMACE.
  7. Balíček dobře zabalte proti poškození vlivem přepravy. V případě, že zboží přijde poškozené vlivem špatného zabalení, může být reklamace zamítnuta.

 

Reklamaci s Vámi vyřídí:

  Martina Klapilová
Po - Pá 8.00-16.00

tel.: 585 410 307
e-mail: reklamace@lipis.cz

 

 

Reklamační formulář ke stažení:

 Reklamační formulář eTescoma 

 

Odstoupení od smlouvy:

http://www.etescoma.cz/download/odstoupeni_od_smlouvy.pdf

                                                             


Cukrářské košíčky jarní
Razítko na sušenky velikonoční
Loading...