Časté dotazy
- Kde mohu zakoupit náhradní díly k výrobkům Tescoma? Jaké mám možnosti?
- Kde se dají výrobky Tescoma opravit? Jak mám postupovat a na koho se obrátit?
- Co je to záruční doba? Co je záruka? Kdy začíná platit? Co bych měl(a) ještě vědět?
- Uvnitř nádobí se mi objevily bílé skvrny / nafialovělé až hnědé zabarvení. Je to normální?
- U nerezového nádobí bývá označení 10/18. Co toto značení znamená?
Kde mohu zakoupit náhradní díly k výrobkům Tescoma? Jaké mám možnosti?
Náhradní díly k výrobkům Tescoma lze zakoupit přímo u výrobce Tescoma, prostřednictvím webu či telefonicky. V některých případech může nastat situace, kdy náhradní díl nelze jednoduše zakoupit, ale je nezbytné poškozené zboží zaslat do autorizovaného servisu na opravu. Seznam servisních středisek naleznete níže.
V případech, kdy si nejste jisti, že poškozenou součástku dokážete opravit, doporučujeme konzultovat vadu s techniky od Tescomy, kteří Vám odborně a ochotně pomohou vzniklý problém odstranit. Poradí, jakou součástku objednat nebo zda bude lepší zboží odeslat do servisu na opravu.
Náhradní díly můžete u výrobce Tescoma objednat třemi způsoby: :
V případech, kdy si nejste jisti, že poškozenou součástku dokážete opravit, doporučujeme konzultovat vadu s techniky od Tescomy, kteří Vám odborně a ochotně pomohou vzniklý problém odstranit. Poradí, jakou součástku objednat nebo zda bude lepší zboží odeslat do servisu na opravu.
Náhradní díly můžete u výrobce Tescoma objednat třemi způsoby: :
- Přímá objednávka (prostřednictvím objednávkového formuláře) – odkaz
- Telefonicky (přes zelenou linku) - 800 100 230
- E-mailem: (po konzultaci s pracovníkem zákaznického střediska) - odkaz
Servisní středisko Zlín: TESCOMA s.r.o., Servisní středisko, U Tescomy 241, 760 01 Zlín Tel.: +420 577 575 111 Fax.: +420 577 575 401 Zelená linka: 800 100 230 E-mail: tescoma@tescoma.cz Vedoucí Servisního střediska Zlín: Jiří Zrník, tel. 577 575 413, E-mail: jiri.zrnik@tescoma.cz Provozní doba: Po – Pá 8:00 – 14:00 | Servisní středisko Praha: TESCOMA s.r.o., Servisní středisko, Nupaky 155, 251 70 Dobřejovice u Prahy, Tel.: +420 577 575 600 Fax.: +420 577 575 666 E-mail: praha@tescoma.cz Vedoucí Servisního střediska Praha: Karel Bahula, tel. 577 575 646, E-mail: karel.bahula@tescoma.cz Provozní doba: Po – Pá 8:00 – 14:00 |
Kde se dají výrobky Tescoma opravit? Jak mám postupovat a na koho se obrátit?
Výrobce Tescoma poskytuje záruční i pozáruční servis na veškeré své výrobky. Zboží můžete jednoduše zaslat na servisní středisko Tescoma, kde Vám zboží opraví a zašlou poštou nazpět.
Poškozené zboží můžete zaslat na servisní středisko do Zlína nebo Prahy. Před zasláním zboží nejprve raději kontaktujte telefonicky nebo e-mailem konkrétní servisní středisko a informujte na podrobnosti.
Případné informace, jak postupovat, můžete také získat kontaktováním zákaznického střediska: odkaz
Vedoucí Zákaznického střediska:
Marie Osikowská, tel. 577 575 400,
E-mail: marie.osikowska@tescoma.cz
Poškozené zboží můžete zaslat na servisní středisko do Zlína nebo Prahy. Před zasláním zboží nejprve raději kontaktujte telefonicky nebo e-mailem konkrétní servisní středisko a informujte na podrobnosti.
Servisní středisko Zlín: TESCOMA s.r.o., Servisní středisko, U Tescomy 241, 760 01 Zlín Tel.: +420 577 575 111 Fax.: +420 577 575 401 Zelená linka: 800 100 230 E-mail: tescoma@tescoma.cz Vedoucí Servisního střediska Zlín: Jiří Zrník, tel. 577 575 413, E-mail: jiri.zrnik@tescoma.cz Provozní doba: Po – Pá 8:00 – 14:00 | Servisní středisko Praha: TESCOMA s.r.o., Servisní středisko, Nupaky 155, 251 70 Dobřejovice u Prahy, Tel.: +420 577 575 600 Fax.: +420 577 575 666 E-mail: praha@tescoma.cz Vedoucí Servisního střediska Praha: Karel Bahula, tel. 577 575 646, E-mail: karel.bahula@tescoma.cz Provozní doba: Po – Pá 8:00 – 14:00 |
Případné informace, jak postupovat, můžete také získat kontaktováním zákaznického střediska: odkaz
Vedoucí Zákaznického střediska:
Marie Osikowská, tel. 577 575 400,
E-mail: marie.osikowska@tescoma.cz
Co je to záruční doba? Co je záruka? Kdy začíná platit? Co bych měl(a) ještě vědět?
Záruční doba je doba, po kterou lze uplatnit záruku. Záruka je odpovědnost prodávajícího nebo výrobce za vady, které se projeví po převzetí zboží. Tescoma poskytuje na své výrobky záruku v délce 2, 3, 5 nebo dokonce až 10-ti let.
Záruční doba začíná běžet vždy dnem převzetí věci kupujícím. Záruční dobu naleznete na obalu každého výrobku Tescoma.
Záruční doba začíná běžet vždy dnem převzetí věci kupujícím. Záruční dobu naleznete na obalu každého výrobku Tescoma.
Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na Záručním listě nebo dokladu o prodeji. Zákonná záruční doba je 24 měsíců. Prodávající deklaruje záruční dobu v Záručním listě nebo na prodejním obalu každého výrobku. | |
a) | Dojde-li k uplatnění reklamace s výměnou zboží, začne záruční doba běžet ode dne převzetí zboží nového. |
b) | Dojde-li k uplatnění reklamace s opravou zboží, záruční doba se prodlužuje o dobu řešení reklamace. |
c) | V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. |
Uvnitř nádobí se mi objevily bílé skvrny / nafialovělé až hnědé zabarvení. Je to normální?
Objeví-li se uvnitř nádobí bílé skvrny, vyčistí se octem, několika kapkami citronu, nebo speciálním přípravkem CLINOX. Jde o sedimenty minerálů a jejich tvoření je závislé na tvrdosti a vlastnostech používané vody.
Tvorbu bílých skvrn výrazně omezíte solením až do vařící vody. Bílé skvrny nijak neomezují funkčnost či zdravotní nezávadnost výrobku a nemohou být předmětem reklamace.
Při přehřátí nádob se může na povrchu nádobí objevit fialové až hnědé zabarvení. Toto zabarvení neomezuje funkčnost či zdravotní nezávadnost nádobí, není vadou výrobku a nemůže být předmětem reklamace.
Objeví-li se bílé skvrny, doručujeme na dno nádoby nalít ocet a nechat působit cca 10 minut. Potom opláchnout teplou vodou a utřít do sucha.
Tvorbu bílých skvrn výrazně omezíte solením až do vařící vody. Bílé skvrny nijak neomezují funkčnost či zdravotní nezávadnost výrobku a nemohou být předmětem reklamace.
Při přehřátí nádob se může na povrchu nádobí objevit fialové až hnědé zabarvení. Toto zabarvení neomezuje funkčnost či zdravotní nezávadnost nádobí, není vadou výrobku a nemůže být předmětem reklamace.
Objeví-li se bílé skvrny, doručujeme na dno nádoby nalít ocet a nechat působit cca 10 minut. Potom opláchnout teplou vodou a utřít do sucha.
U nerezového nádobí bývá označení 10/18. Co toto značení znamená?
Nerezové nádobí s označením 10/18 znamená, že je vyrobeno z nejkvalitnější nerezové oceli, ze které se dnes vyrábí nerezové nádobí. Nádobí označené 18/10 je vyrobeno z chrom-niklové ušlechtilé oceli, která se také říká chirurgická ocel. Chirurgická ocel je vysoce kvalitní materiál, který se vyznačuje dlouhou životností, odolává vysokým teplotám, je zdravotně nezávadná a korozivzdorná. Číselné označení 10/18 vyjadřuje poměr chromu a niklu v poměru 10 a 18 %.

Své dotazy zasílejte na: dotazy@lipis.cz